Monday 22 April 2013

NIKAHI 60 WANITA UNTUK DILACURKAN....!!!

 

Di Darjeeling, sebuah daerah di mana terdapat ladang teh pergunungan di wilayah Bengal Barat India, seorang lelaki berusia 27 tahun telah ditangkap kerana pembodohan 60 perempuan agar menikahi dia dan kemudian menjual mereka ke pelacuran.


Bikky Biswarkarma berpura-pura menjadi tentera dengan gaji tinggi yang sedang bercuti ketika selama tempoh lima tahun, ia berkahwin sekurang-kurangnya 60 gadis dan kemudian dijual ke rumah pelacuran di Mumbai dan Pune, bandar-bandar di negara barat Maharastra, untuk 70,000-100,000 rupee ($ 1,500 $ 2,000). (Rp. 13.500.000 18.000.000)

Ia mengaku sebagai orang tentera cuti saat dia ingin berkahwin sebelum ia kembali bekerja.Dia akan sering menukar taktik untuk memikat gadis-gadis dari keluarga miskin di kebun teh dan desa-desa, kata ketua polis daerah, Debendra Prasad Singh.

Biswakarma termasuk jenis orang yang sanggup. Dia akan menyuruh isteri barunya naik kereta api, mengatakan dia ingin isterinya bertemu saudara. Seorang pemilik rumah pelacuran kemudian akan tiba di tempat kejadian dan memujuk dia untuk pergi bersamanya. pahlawan kita ini kemudian akan meninggalkan isteri barunya dan mencari lagi yang lain.

Sukar bagi polis untuk mengambil tindakan dalam kes ini, kerana sedikit sekali laporan yang diterima daripada keluarga mangsa yang tak tahu menahu kemana anak gadisnya, sehingga tak memberikan kabar.

Polis telah berjaya menemui sembilan perempuan sejauh ini dan ia telah didakwa dengan pelanggaran serius, termasuk perdagangan manusia. Diharapkan bahawa pengantin lain akan dijumpai segera terutama kerana Biswakarma telah ditangkap.


Sumber : Utara News

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...