Monday 2 September 2013

WANITA GILA SEKS, MAHU BERZINA DENGAN 100K LELAKI....


Nak kata lawa, seksi.... tak adalah lawa mana pun. Lawa lagi makcik goreng pisang kat simpang jalan keluar tu.... Nak kata seksi...dengan badan gedebe dan selulit merata2 tu, seksi ke? Ishhh...seksi lagi kambing betina jiran sebelah umah tu...


Tapi tu lah... Ania Lesewska, wanita dari Poland ini mempunyai impian 'binatang' dan tak berakal langsung apabila mengimpikan untuk 'berzina' dengan 100,000 lelaki dari seluruh dunia, hinggakan teman lelakinya sendiri tidak tahan dengan obessinya itu.



Bagi mencapai jumlah target lelaki yang dimahukan itu, Ania telah mencipta laman web serta media sosial untuk berjumpa dengan lelaki. Dia akan berjumpa dengan 16 lelaki hidung belang pada hari Sabtu dan jumlah yang sama pada hari Ahad.


Dia hanya memerlukan 20 minit sahaja untuk melayan nafsu lelaki tersebut.  Dia terpaksa melakukannya pada waktu yang singkat seperti itu untuk mencapai target yang dimahukan dan jumlah itu akan selesai apabila usianya 81 tahun..... tu pun kot panjang umor...dan jika masih ada lelaki yang 'bernafsu' apabila melihatnya ketika itu....!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...