Saturday 28 April 2012

FASHA SANDHA 'SAH' JADI ISTERI JEJAI

Akhirnya... selesailah sudah majlis pernikahan 'tertutup' Fasha Sandha dan Toh Muda Rizal Ashram Ramli (Jejai) yang nampak 'kurang meriah' bagi segelintir pihak yang tidak diundang. Kalau sudah 'tertutup', mana nak nampak meriahnya ye tak?

Buat info bersama, Fasha menerima mas kahwin RM8,888.88, satu angka cantik bagi pandangan orang Tiong Hua bermakna 'kaya, kaya dan kaya'. Meskipun wang hantaran dirahsiakan oleh mereka, namun kita pasti dapat meneka ia berjumlah 'lumayan' kerana Jejai mampu melakukannya. 

Klik untuk imej besar...




Sementara bagi barang-barang hantaran pula, ia terdiri daripada tujuh buah dulang berupa beg LV, alat solek, telefon Galaxy Tab, sebentuk cincin, coklat dan dibalas sembilan dulang oleh pihak perempuan iaitu berisi kasut, sejadah, buku Terima Kasih Tuhan, tali pinggang, tali leher, alat perapian lelaki, sebentuk cincin, tepak sirih dan coklat.

Pernikahan ini adalah kali pertama buat Fasha dan kali kedua buat Jejai selepas beliau bercerai dengan Nora Danish Mohd. Hanif. Nora dan Jejai telah berkahwin pada Jun 2006 sebelum bercerai pada 2008 selepas dikurniakan seorang anak lelaki, Putra Rayqal yang kini berusia 3 tahun.

Jom tengok..!














SUMBER :  MYARTIS.COM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...